Reklamace | Hamani.cz
Nákupní košík
0 Kč
POKLADNA
 
 
 

Reklamace

Reklamace se vyřizují v souladu s Nákupním a reklamačním řádem internetového obchodu Hamani.cz. Informace uvedené na této stránce slouží jako souhrn nejběžnějších situací a včetně návodu, jak v případě potíží správně postupovat. Pokud zde nenaleznete odpověď, kontaktujte nás prosím.

Obvyklé situace:

Zboží došlo v porušeném obalu

Lépe je zásilku nepřevzít nebo spolu s doručovatelem/kurýrem zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném originálním obalu. Doručovatel/kurýr je povinnen sepsat protokol o poškozené zásilce. S tímto dokladem je možné se dostavit do 24 hodin od převzetí zásilky na Vaši poštu a uplatnit reklamaci na poškozenou zásilku.

Zboží došlo v neporušeném obalu, je však mechanicky poškozené dopravou

Postup je stejný jako v předchozím bodě. Pokud Vám pošta reklamaci neuzná, zašlete prosím zboží na adresu naší firmy k posouzení. Nezapomeňte prosím přiložit písemné vyjádření poštovního úřadu. Prověříme, zda zboží nemohlo být poškozeno již při manipulaci ve skladu nebo dopravou a vynasnažíme se Vaši reklamaci vyřídit kladně.

Zboží došlo v pořádku, ale je vadné

Pokud objevíte na zboží vadu, prověřte podle nákupního dokladu, zda je zboží v záruce. Je-li zboží v záruce, zašlete jej na adresu firmy. Co máte přiložit k zásilce a další informace naleznete v níže uvedeném odstavci. Posoudíme Vaši reklamaci a budeme se snažit o její kladné vyřízení.

Popis správně zaslané reklamace:

Připravte si doklad o zakoupení/potvrzení o převzetí zboží.
Zboží pečlivě zabalte do přepravního obalu.
Pro urychlení reklamace přiložte následující informace: popis závady a návrh na vyřízení reklamace, kontaktní spojení (telefonní číslo či email) a adresu, na kterou má být vyřízená reklamace zaslána.
Pojištěnou zásilku zašlete na následující adresu:

Rapid Distribution s.r.o.
Za školou 87
28000 Kolín